*****

Z okazji zbliżającego się Międzynarodowego Dnia Mediacji i Tygodnia Mediacji, Ministerstwo Sprawiedliwości ogłosiło konkurs na plakat promujący mediację. Na zwycięzców czekają wspaniałe nagrody, a prace laureatów zostaną wykorzystane do projektu kalendarza na rok 2025 oraz zaprezentowane na wystawie, która odbędzie się podczas Tygodnia Mediacji. Plakat można wykonać w układzie pionowym, dowolną techniką, nie korzystając z programów komputerowych. Skan pracy wraz z formularzem zgłoszeniowym należy przesłać drogą mailową na adres konkurs.mediacja@ms.gov.pl do dnia 09.06.2024. Wzory formularzy oraz dokładny regulamin konkursu znajdują się na stronie www.gov.pl/web/sprawiedliwosc/konkurs-na-plakat-promujacy-miedzynarodowy-dzien-mediacji-2025

Zachęcamy do obejrzenia krótkich filmików wyjaśniających, czym jest mediacja i dlaczego jest tak ważna, które być może zainspirują Was do stworzenia wspaniałego plakatu:

*****

Zgłoszenia u p. Mileny Słomińskej (sala nr 18) do 22.04.2024

REGULAMIN
DO POBRANIA

ZAŁĄCZNIKI
DO POBRANIA
DO POBRANIA

*****

*****

Zapraszamy do wzięcia udziału w plastyczno-językowym konkursie organizowanym
przez SP nr 6 im. Noblistów Polskich w Gliwicach.

Prace należy składać do p. Malwiny Kaczmarek lub p. Justyny Stępniak
najpóźniej do dnia 26 kwietnia 2024 r.

*****

Ruszyła XVIII edycja konkursu

“Mistrzostwa Polski Młodych Ekonomistów”

Stowarzyszenie Krzewienia Edukacji Finansowej serdecznie zaprasza uczniów szkół podstawowych z klas VII i VIII do udziału w XVIII edycji ogólnopolskiego konkursu ekonomicznego pt: “Mistrzostwa Polski Młodych Ekonomistów”.

Temat tegorocznej edycji konkursu:

“100-lecie polskich reform gospodarczych źródłem edukacji ekonomicznej”

Na zwycięzców czekają atrakcyjne nagrody pieniężne:

I miejsce – 3 000 zł, II miejsce – 2 000 zł, III miejsce – 1 000 zł

Przewidziano również nagrodę pieniężną dla nauczyciela w wysokości 1000 zł

Aby wziąć udział w konkursie należy:

  • Wejść na stronę

na której udostępnione są materiały konkursowe: regulamin XVIII edycji konkursu, formularz zgłoszeniowy z zestawem zadań konkursowych, plakat, oraz wykaz dodatkowych materiałów stanowiących wsparcie merytoryczne dla uczestników konkursu.

  • Zapoznać się z regulaminem XVIII edycji konkursu “Mistrzostwa Polski Młodych Ekonomistów”.
  • Wypełnić formularz zgłoszeniowy oraz udzielić pisemnych odpowiedzi na zestaw zadań konkursowych (część A,B,C).
  • Przesłać formularz zgłoszeniowy wraz z zestawem zadań konkursowych

do dnia 30 kwietnia 2024 r. (decyduje data wpływu do biura Organizatora)

za pośrednictwem operatora pocztowego lub przesyłką kurierską na adres:

             Stowarzyszenie Krzewienia Edukacji Finansowej ul. Legionów 126,

              81- 472 Gdynia z dopiskiem “Konkurs MPME” .

Spośród nadesłanych prac konkursowych zostanie wyłonionych 10-12 uczestników, których prace będą najwyżej ocenione. Ich autorzy zostaną zaproszeni do udziału

w finale konkursu, który odbędzie się w dniach 7-8 czerwca 2024 r. w Warszawie.

*****

REGULAMIN

DO POBRANIA

ZGODA

DO POBRANIA

*****

Wszystkich przedszkolaków i uczniów zapraszamy do udziału w szkolnym konkursie “Moja palma wielkanocna”. Uczestnicy konkursu mają za zadanie wykonanie tradycyjnej palmy wielkanocnej, techniką dowolną, przy użyciu różnorodnych materiałów (preferowane naturalne typu bukszpan, bazie oraz sztuczne jednak nienaruszające naturalnego charakteru palmy – możliwość użycia wstążek czy bibuły itp.).

 Prace konkursowe będą oceniane w trzech kategoriach:

1.      przedszkole

2.      kl. 1-4

3.      kl. 5-8

W kategorii pierwszej i drugiej dopuszcza się niewielkie wsparcie osób trzecich.
Gotowe prace należy złożyć ostatecznie u nauczycieli religii i pani Ewy Wadielac  do dnia 27.03.2024r.
Do pracy należy dołączyć również zgodę rodziców na przetwarzanie danych osobowych (w załączniku).
Udział w konkursie jest równoznaczny ze zgodą na wykorzystanie palm zgodnie z założeniami organizatora.

Wszystkie informacje i regulamin w załączniku.

REGULAMIN

*****

Zapraszamy chętnych uczniów do wzięcia udziału

 w II edycji Plebiscytu “Muzyczne Wyzwanie Chrumasa”,

  w którym mogą zaprezentować swój talent wokalny, instrumentalny i literacki.

Aby zgłosić się do uczestnictwa w zabawie, należy przesłać autorski utwór promujący zdrowe nawyki żywieniowe, spożywanie owoców, warzyw oraz produktów mlecznych 
w terminie do 1 kwietnia 2024 r. za pomocą formularza zgłoszeniowego
dostępnego na stronie: https://www.wyzwaniechrumasa.org/formularz/

Autorzy sześciu najlepszych piosenek będą mieli możliwość współpracy z profesjonalnymi twórcami: trenerem wokalnym i producentem muzycznym, w trakcie nagrań w studiu telewizyjnym, a zwycięzcę – wyłonionego w drodze głosowania online – poznamy 12 czerwca br. podczas premiery w Warszawie. Przewidziane jest także wyróżnienie za najlepszy tekst utworu.

Regulamin plebiscytu: https://www.wyzwaniechrumasa.org/regulamin

Laureaci z 2023 roku: https://www.wyzwaniechrumasa.org/odcinki/odcinki-2023/ 

Serdecznie zapraszamy do udziału i czekamy na zgłoszenia!

Chętni uczniowie zgłaszają się do pani Ireny Młodawskiej

*****

*****

*****

Zapraszamy do wzięcia udziału w konkursie The Big Challenge.

To ogólnopolski konkurs języka angielskiego dla uczniów klas 4-8 szkoły podstawowej.
Głównym celem konkursu jest zachęcanie dzieci i młodzieży do nauki języka angielskiego poprzez zabawę i wspieranie nauczania języka angielskiego w szkołach.

Po szczegółowe informacje zapraszamy do pani Malwiny Kaczmarek, pani Justyny Stępniak oraz pana Piotra Staszków.

*****

*****

REGULAMIN DO POBRANIA

*****

MIEJSKI KONKURS
NA RODZINNĄ OZDOBĘ WIELKANOCNĄ

REGULAMIN DO POBRANIA

*****

*****

Zapraszamy wszystkie przedszkolaki do wzięcia udziału w konkursie „Kim chciałbyś zostać w przyszłości”

organizowanym przez portal: praca.pl

Jak wziąć udział w konkursie?
1. Zgłosić do p. Malwiny Kaczmarek pracę wraz z wypełnionymi zgodami, dostępnymi do pobrania na stronie: https://www.praca.pl/konkurs/kim-chcialbys-zostac-w-przyszlosci

2. Dziecko musi wykonać pracę plastyczną. Prace plastyczne mogą być wykonane dowolną techniką (np. malowanie, rysowanie, szkicowanie, kolaż, wycinanka) przy wykorzystaniu dowolnych materiałów – np. kredek, farb plakatowych, farb akwarelowych ołówków, pasteli i innych. Powinny one prezentować wyobrażenia dzieci na temat zawodu jaki chcieliby w przyszłości wykonywać.

Szkoła wysyła tylko 4 najlepsze prace.

Prace należy składać u p. Kaczmarek do 10 marca 2024 r.

*****

Zapraszamy do wzięcia udziału w konkursie „Zawód godny podziwu”

Portal praca.pl rusza z konkursem dla szkół, w którym chcemy poznać jaki według uczniów jest zawód godny podziwu i dlaczego. Jesteśmy ciekawi jakie zdanie na ten temat ma nasza młodzież i dzieci, i czy zawody będą się pokrywać, co pozwoli sprawdzić, jaka profesja według nich jest najbardziej popularna.

Jak wziąć udział w konkursie?
1. Zgłosić się do p. Malwiny Kaczmarek, aby otrzymać regulamin oraz potrzebne zgody.

(dostępne również na stronie: https://www.praca.pl/konkurs/zawod-godny-podziwu/#jak-wziac-udzial)

2. Napisać artykuł, w którym należy opisać jaki zawód według ucznia jest godny podziwu i dlaczego. Artykuł Konkursowy powinien zawierać liczbę znaków nie mniejszą niż 5000 (wraz ze spacjami).

Szkoła wysyła tylko 4 najlepsze teksty.

Teksty należy składać u p. Kaczmarek do 15 marca 2024 r.

*****

*****

„ZIMOWE BUDOWLE ZE ŚNIEGU” 

:  Budowle lepimy ze śniegu;  

  • Fotografujemy budowlę oraz wykonawców obok niej;  
  • Każde dziecko może wziąć udział w konkursie tylko raz (tylko zdjęcie jednej budowli). W przypadku przesłania zdjęć kilku budowli, brana będzie pod uwagę pierwsza przesłana fotografia. 
  •  Na konkurs przyjmowane będą tylko zdjęcia (nie przyjmujemy filmików).  Zdjęcia należy przesłać na adres mailowy: basia1764wp.pl.
  • Wiadomość mailowa oprócz załącznika w postaci zdjęcia powinna zawierać również: imię i nazwisko dziecka, grupę oraz nazwę budowli.
  •   Prace należy przesłać do 24 lutego 2024 r. 

 Komisja konkursowa powołana przez organizatorów konkursu będzie oceniać zgodność pracy z tematem, pomysłowość, czasochłonność, walory artystyczne i estetyczne. 

 Prace konkursowe będą oceniane w dwóch kategoriach:

– I kategoria dzieci 3-4 letnie oraz

–  II kategoria dzieci 5 i 6 letnie.

  Decyzja jury, co do wskazania laureatów konkursu oraz przyznania im nagród jest ostateczna.  Na laureatów czekają nagrody oraz dyplomy.  Uczestnicy konkursu wyrażają zgodę na publikację  konkursowych zdjęć na szkolnej stronie internetowej, szkolnym Facebooku.  Wszelkie pytania proszę kierować do organizatorów: do p. Barbary Augustyniak i p.Barbary Borkowskiej – Stachel.

I. Wyrażam zgodę na udział mojego dziecka ………………………………………………………….

                                                                                     ( imię i nazwisko)

 w Konkursie fotograficznym “Zimowe budowle ze śniegu”

II. Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez organizatora konkursu danych osobowych mojego dziecka (imienia, nazwiska, wieku oraz miejscowości zamieszkania) w celach wynikających z organizacji konkursu zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. Nr 133, poz. 833 z późn..zm.).

III. Ponadto wyrażam zgodę na wielokrotne, nieodpłatne publikowanie nadesłanej przez moje dziecko pracy konkursowej, w materiałach promocyjnych związanych z Konkursem, prezentacjach pokonkursowych, na stronie internetowej organizatora konkursu oraz w innych formach utrwaleń. 

 Miejscowość i data ……………………………………………………………………………………… 

                                       Podpis rodzica (opiekuna prawnego) uczestnika konkursu

Ogólopolski Konkurs Plastyczno – Fotograficzny: “Zwierzaki – słodziaki”

Regulamin konkursu dostępny TUTAJ

Szczegóły u Pana Michała Łenczyka.

*****

Regulamin konkursu dostępny TUTAJ

Szczegóły u Pana Michała Łenczyka.

*****

*****

Szkoła Podstawowa nr 8 serdecznie zaprasza do udziału w konkursie plastycznym na wykonanie prac w technice:

– kompozycja przestrzenna

– ozdoba choinkowa

– dowolna praca plastyczna 

Konkurs zostanie przeprowadzony w trzech kategoriach wiekowych:

– przedszkola

– klasy I – III SP

– klasy IV – VIII SP

Prace powinny być opisane czytelnie ,komputerowo lub drukowanymi literami.

Dołączona metryczka powinna zawierać:

❄️imię i nazwisko wykonawcy oraz klasę (wiek)

❄️nazwę placówki, adres, telefon

❄️imię i nazwisko nauczyciela prowadzącego

⛄Prace zostaną wyeksponowane w szkole, 

a udział konkursie jest jednocześnie wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych. 

🧣Prace złożone na konkurs są własnością organizatora.

*****

*****

Konkurs „Hej w kopalni praca wre…”

4 grudnia obchodzimy tradycyjną górniczą „Barbórkę”. Z tej okazji ogłaszamy międzyszkolny konkurs plastyczny dla klas 0 – 3, którego tematem jest górnik i jego praca w kopalni.           

Organizator:

Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 10 w Gliwicach              

Cele konkursu:

·      Poznanie śląskich tradycji związanych z „Barbórką”

·      Kształtowanie wyobraźni i zdolności manualnych dzieci

·      Rozwijanie kreatywności oraz inwencji twórczej dzieci

·      Budzenie zainteresowania różnorodnymi technikami plastycznymi.

Warunki uczestnictwa:

·      Konkurs skierowany jest do uczniów klas 0-3 .

·      Technika wykonywania prac plastycznych dowolna (płaska).

·      Format prac A3 lub A4.

·      Każda praca powinna mieć dołączoną metryczkę wraz ze zgodą rodziców (załącznik nr 1).

·      Prace prosimy dostarczyć na adres:

Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 10 w Gliwicach

  ul. Jana Śliwki 8            

·      Termin oddawania prac: 15 grudnia 2023 roku, o wynikach konkursu, szkoły zostaną powiadomione telefonicznie.

Informacje dodatkowe:

·      Prace plastyczne będzie oceniało specjalnie powołane jury.

·      Prace dostarczone po terminie lub bez metryczki czy zgody rodziców nie będą oceniane.

·      Prace przechodzą na własność ZSP 10

·      W przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości prosimy o kontakt z panią Krystyną Gurgul , Anetą Kwaśniak nr tel. 32-270-57 -07

Kryteria oceny prac:

·      Samodzielność wykonania pracy przez dziecko.

·      Oryginalność pomysłu, rozwiązania plastycznego.

·      Różnorodność zastosowanych materiałów.

Załącznik nr 1

Imię i nazwisko dziecka

Wiek dziecka 

Nazwa i adres szkoły, nr tel.

Imię i nazwisko nauczyciela

Zgoda rodziców/ prawnych opiekunów dziecka

1.   Wyrażam zgodę na udział mojego dziecka………………………………… w konkursie plastycznym pt. „Hej w kopalni praca wre…”.

2.   Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Organizatora Konkursu danych osobowych mojego dziecka w celach wynikających z organizacji konkursu, zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018r. o ochronie danych osobowych (Dz. U.2018 poz.1000)

3.   Wyrażam zgodę na umieszczanie i prezentowanie wizerunku mojego dziecka oraz jego pracy na zdjęciach wykonanych podczas ogłoszenia wyników oraz rozdawania nagród i dyplomów.

……………………………..                                  ……..         ………………………

Miejscowość, data                                                                  Popis rodziców

Organizatorzy konkursu: Krystyna Gurgul, Aneta Kwaśniak

MIEJSKI KONKURS NA RODZINNĄ OZDOBĘ BOŻONARODZENIOWĄ

Zadaniem uczestników konkursu jest wykonanie przestrzennej pracy plastycznej – OZDOBY BOŻONARODZENIOWEJ. Ozdobę można wykonać dowolna techniką, w dowolnym wymiarze.

Odpowiednio zabezpieczone przed zniszczeniem prace konkursowe z metryczką należy dostarczyć lub wysłać do 07 grudnia 2023 na adres: Zespół Szkolno-Przedszkolny nr 10 Szkoła Podstawowa nr 20 im. Powstańców Śląskich ul. Jana Śliwki 8, 44 – 100 Gliwice.

REGULAMIN DO POBRANIA

*****

*****

Nasza szkoła bierze udział w II edycji konkursu z języka angielskiego dla uczniów klas 4-8 z całej Polski. Szczegółowe informacje, regulamin oraz zgody na uczestnictwo w konkursie można uzyskać u pani Malwiny Kaczmarek oraz pani Justyny Stępniak.

Zapisy trwają do 15 listopada 2023r.

Zachęcamy naszych uczniów do udziału.

*****

InstaLogik to popularyzatorski konkurs matematyczno-informatyczny dla uczniów klas 4-8 SP. Konkurs realizowany jest w całości on-line. Każdy uczeń otrzymuje własne konto, na którym rozwiązuje zadania z dowolnego komputera (również w domu). Konkurs organizowany jest przez Placówkę Edukacji Informatyczno-Matematycznej InstaKod oraz Ośrodek Edukacji Informatycznej i Zastosowań Komputerów w Warszawie, publiczną placówkę doskonalenia nauczycieli.

Konkurs skierowany jest do wszystkich uczniów zainteresowanych zagadkami logicznymi, matematyką, do tych, którzy interesują się programowaniem lub chcieliby postawić w programowaniu pierwsze samodzielne kroki.

*****

*****

Chcesz wziąć udział w konkursie, zajrzyj na stronę https://www.bobr.edu.pl/ i zgłoś się w terminie do 13.10.2023 do swojego nauczyciela informatyki.

Najpierw odbędzie się test próbny, następnie właściwy konkurs zgodnie z poniższym harmonogramem.

*****

*****

Konkurs “Mój pupil”

*****

Ogólnopolskie Dyktando Niepodległościowe

Zachęcamy wszystkich uczniów klas IV-VI oraz VII-VIII do udziału w szkolnych eliminacjach XI edycji Ogólnopolskiego Dyktanda Niepodległościowego “Po polsku o historii”. Abu wziąć udział w konkursie należy zgłosić się do nauczyciela języka polskiego oraz wypełnić zgodę na udział w konkursie (wypełniają rodzice). Zgłoszenia przyjmowane są do 20.09.2023. Etap szkolny Konkursu odbędzie się 27 września 2023 (środa), a etap wojewódzki 26 października 2023 (czwartek). Warto potrenować dyktanda z poprzednich lat, które są dostępne na stronie: https://dyktando.hostingasp.pl/Archiwum.aspx

Zapraszamy do udziału!

*****

KONKURS “Zapauzuj przygodę” dla przedszkoli i klas 1-3

Wydawnictwo Willson Media – oficjalny wydawca serii książek Neli Małej Reporterki, razem z portalem NIEZBĘDNIK NAUCZYCIELA ogłasza konkurs plastyczny pt. “Zapauzuj przygodę”.

Wiemy, że do przygotowania plastycznych prac nie trzeba długo zachęcać, ale co gdyby połączyć je z promocją czytelnictwa wśród najmłodszych? 

Wykonaj zakładkę do książki!

Zakładka do książki czyni czytelnika niezwykłym magikiem! To ona pozwala magicznie zapauzować czytaną przygodę i bezpiecznie wrócić do jej kontynuacji. 

Oprócz swojego głównego zadania – magicznego pauzowania przygód literackich – zakładka potrafi również cieszyć swoim wyglądem oko czytelnika.

Dziś każdy ma szansę stworzyć projekt własnej zakładki, która uatrakcyjni czytanie nie tylko jemu, ale również wszystkim młodym czytelnikom książek Neli! Jak to możliwe?

Prace zwycięzców zostaną wydrukowane w formie zakładek i ozdobią książki Neli Małej Reporterki.

Jeśli więc lubisz książki Neli Małej Reporterki i masz talent plastyczny, to ten konkurs jest właśnie dla Ciebie! 🙂

  1. Wybierz ulubioną przygodę poznaną podczas lektury książek Neli Małej Reporterki.
  2. Wykonaj projekt zakładki przedstawiającą wybraną w poprzednim kroku przygodę.
  3. Przekaż pracę konkursową wraz z kartą zgłoszenia (Regulamin) p. Iwonie Długosz (sala nr 18) do 30 maja 2023.

Więcej informacji znajdziesz na plakacie, u p. Iwony Długosz lub w Regulaminie (do pobrania poniżej).

REGULAMIN

Zapraszamy!!!

*****

*****

Konkurs na prezentację multimedialną pt. “Znani Górnoślązacy”

Szkoła Podstawowa nr 36 im. Johna Baildona w Gliwicach pragnie zaprosić uczniów klas VI – VIII szkół podstawowych   do wzięcia udziału w III edycji Wojewódzkiego Konkursu na Najlepszą Prezentację Multimedialną „Znani Górnoślązacy” pod patronatem Prezydenta Miasta Gliwice.

Dokładny regulamin konkursu oraz zgody znajdują się w załączniku poniżej:
ZAŁĄCZNIK DO POBRANIA

*****

Konkurs “JEŚLI NIE TY, TO KTO?!”

Zapraszamy do wzięcia udziału w  XX już edycji WOJEWÓDZKIEGO KONKURSU POETYCKIEGO  oraz do przyłączenia się, do BICIA REKORDU GUINNESSA w dziedzinie poezji😊

Termin oddawania prac w naszej szkole upływa z dniem: 5 czerwca 2023r.

W załączniku poniżej znajduje się dokładny regulamin konkursu.
Szkolnym koordynatorem jest p. Barbara Fałek.
ZAPRASZAMY!!!

REGULAMIN

*****

Konkurs literacki – „List do taty”

Serdecznie zapraszamy wszystkich uczniów klas 4 i 5 do wzięcia udziału w ogólnopolskim konkursie pt. „List do taty” organizowanym przez Komisję Rodziny, Polityki Senioralnej i Społecznej Senatu RP oraz senatora Zygmunta Frankiewicza.

Konkurs ten ma na celu skierowanie uwagi opinii publicznej na zagadnienia związane z niezastąpioną rolą ojca w życiu  i rozwoju emocjonalnym dziecka, wspieranie odpowiedzialnego ojcostwa oraz propagowanie przykładów  godzenia życia rodzinnego z pracą zawodową ojców.

Prace konkursowe muszą być pisemne i dotyczyć rozważań na temat: Kim jest i co znaczy dla mnie mój tata.

Prace mogą mieć formę listu lub innej wypowiedzi literackiej. Prace muszą być indywidualne i autorskie. Nie mogą być wcześniej publikowane.

Oceniane będą:

– samodzielność pracy,

– szczerość i autentyczność,

– umiejętność pokazania roli ojca w życiu dziecka – uczestnika konkursu oraz w jego rodzinie.

Konkurs jest złożony z dwóch etapów: okręgowego i ogólnopolskiego.

Nagrodą dodatkową za zwycięstwo w etapie okręgowym jest wyjazd laureata i jego opiekuna do Senatu RP na uroczystość ogłoszenia wyników konkursu na zaproszenie i koszt senatora – organizatora.  

Po szczegółowe informacje i regulamin konkursu proszę zgłaszać się do Pani Marty Śliwińskiej (s. 24).

*****

KONKURS RELIGIJNO – PLASTYCZNY “MOJA PALMA WIELKANOCNA”

ZAŁOŻENIA KONKURSU:

  • Konkurs przyjmuje formę zamkniętą i jest skierowany do uczniów klas I-VIII oraz dzieci 6-letnich z grupy „Pszczółki” w Szkole Podstawowej nr 13 w Gliwicach.
  • Uczestnicy konkursu mają za zadanie wykonanie tradycyjnej palmy wielkanocnej, techniką dowolną, przy użyciu różnorodnych materiałów (preferowane naturalne typu bukszpan, bazie oraz sztuczne jednak nienaruszające naturalnego charakteru palmy – możliwość użycia wstążek czy bibuły itp.).
  • Prace konkursowe będą oceniane w trzech kategoriach:
  • kl. 0-3
  • kl. 4-6
  • kl. 7-8
  • Oceny dokona powołana przez organizatora komisja, zwracając uwagę na: walor estetyczny, technikę wykonania, samodzielność oraz dobór materiałów.
  • W kategorii pierwszej i drugiej dopuszcza się niewielkie wsparcie osób trzecich.

WARUNKI UDZIAŁU:

  • W konkursie biorą udział prace o wymiarach do 0,5m wysokości.
  • Praca musi posiadać odpowiednio umocowaną i czytelną metryczkę zawierającą: imię i nazwisko oraz klasę, do której uczęszcza wykonawca. Zaznacza się, że prace nieopisane nie będą podlegały ocenie.
  • Gotowe prace należy złożyć ostatecznie u nauczycieli religii  do dnia 31.03.2023r.
  • Zgłoszenie pracy ucznia do udziału konkursu jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na prezentację pracy na portalu społecznościowym oraz w kościele parafialnym pw. Św. Jana Chrzciciela w Gliwicach.
  • Do pracy należy dołączyć również zgodę rodziców na przetwarzanie danych osobowych (w załączniku).
  • Udział w konkursie jest równoznaczny ze zgodą na wykorzystanie palm zgodnie
    z założeniami organizatora.

Dokładny regulamin konkursu oraz zgody znajdują się w załączniku poniżej:
ZAŁĄCZNIK DO POBRANIA

*****

KONKURS PLASTYCZNY “GLIWICE – MOJE MIASTO, CIEKAWE MIEJSCA”

  1. Konkurs adresowany jest do uczniów klas I- IV szkół podstawowych z terenu gminy Gliwice.
  2. Przedmiotem konkursu jest praca plastyczna wykonana samodzielnie dowolną techniką płaską w układzie poziomym formatu A4.
  3. Autorskie prace należy przynieść do świetlicy szkolnej wraz z wypełnionym formularzem zgłoszeniowym najpóźniej do 21.04.2023 do p. Ludmiły Mironowicz.
  4.  Każdy z uczestników może zgłosić tylko jedną pracę autorską i wcześniej niepublikowaną, którą należy opatrzyć tytułem i  krótkim opisem zabytku lub ciekawego miejsca (2-3 zdaniowym).

    Dokładny regulamin konkursu, zgoda oraz metryczka znajdują się w załączniku poniżej:
    ZAŁĄCZNIK DO POBRANIA

*****

SZKOLNY KONKURS LITERACKO – PLASTYCZNY: ZAPROJEKTUJ KARTKĘ Z AUTORSKIMI ŻYCZENIAMI
Z OKAZJI ŚWIĄT WIELKANOCNYCH

Serdecznie zapraszamy do udziału w konkursie literacko-plastycznym ZAPROJEKTUJ KARTKĘ Z AUTORSKIMI ŻYCZENIAMI Z OKAZJI ŚWIĄT WIELKANOCNYCH. Konkurs jest organizowany wraz z Radą Dzielnicy Żerniki, która sfinansuje nagrody. Natomiast Wasze piękne kartki zostaną podarowane społeczności lokalnej. 😊🐣🐇🐰🌷😊

*****

KONKURS KALIGRAFICZNY DLA KLAS 1 – 3

Zapraszamy uczniów pięknie i bezbłędnie piszących do udziału w konkursie kaligraficznym, który odbędzie się 6 marca w naszej szkole

Organizator konkursu p. Małgorzata Bartosz

*****

KONKURS “KOŚCI OPOWIEŚCI – ODKRYJ W SOBIE LITERATA”

  1. Adresatami konkursu są uczniowie klas 3 i 4 szkół podstawowych w województwie śląskim.
  2. Tematem pracy jest samodzielne stworzenie opowiadania na podstawie 5 obrazków wybranych z poniższego zestawu oraz wykonanie do niego ilustracji.
  3. Spośród nadesłanych prac komisja przyzna po trzy nagrody i jedno wyróżnienie w obu grupach wiekowych. Decyzja komisji jest nieodwołalna.
  4. Dla laureatów konkursu przewidziane są dyplomy i nagrody rzeczowe, a dla ich opiekunów podziękowania.
  5. Koordynatorem konkursu w naszej szkole jest Pani Małgorzata Bartosz.

Dokładny regulamin konkursu, zgoda oraz metryczka znajdują się w załączniku poniżej:

ZAŁĄCZNIK DO POBRANIA

*****

*****

*****

KONKURS PLASTYCZNO -LITERACKI „MAGICZNE DRZEWO”

Miejska Biblioteka Publiczna i SP8 ogłaszają MIĘDZYSZKOLNY KONKURS PLASTYCZNO -LITERACKI DLA UCZNIÓW SZKÓŁ PODSTAWOWYCH KLAS 1-8 „MAGICZNE DRZEWO”Konkurs adresowany jest do uczniów szkół podstawowych klas 1 – 8. Zadaniem uczestnika jest przedstawienie wybranej historii związanej z serią książek „Magiczne drzewo” Andrzeja Maleszki oraz ułożenie krótkiej rymowanki do wykonanej pracy plastycznej.

Jeśli ktoś ma ochotę wziąć udział w konkursie, proszę po więcej informacji zgłaszać do biblioteki szkolnej.

*****

VIII WOJEWÓDZKI KONKURS “ŻOŁNIERZE WYKLĘCIE. NIEZŁOMNI BOHATEROWIE”

REGULAMIN KONKURSU

KARTA ZGŁOSZENIOWA

Szkolnym koordynatorem konkursu jest Pan Michał Łenczyk

*****

KONKURS “GLIWICE – MOJE MIASTO”

Zgody do odbioru u Pani Sliwińskiej sala 24.

*****

MIEJSKI KONKURS PLASTYCZNO – LITERACKI “JAK TY KOMU, TAK ON TOBIE”
z okazji 229 rocznicy urodzin Aleksandra Fredry

Zgody i wzór metryczki do odbioru u Pani Śliwińskiej sala 24.

Regulamin konkursu:

1. Konkurs adresowany jest do uczniów szkół podstawowych w następujących kategoriach wiekowych:

  •  uczniowie klas IV – VI,
  •  uczniowie klas VII – VIII

2. Zadaniem każdego uczestnika konkursu jest wykonanie następujących prac:

1) literackiej, mającej na celu stworzenie wiersza, zainspirowanego mottem zaczerpniętym z utworu Aleksandra Fredry ,,Paweł i Gaweł”: ,,Jak ty komu, tak on tobie”. Wiersz, własnego autorstwa, powinien być napisany odręcznie na  kartce formatu A4 z bloku technicznego, z szablonem (zał. nr 4).

2) plastycznej, będącej ilustracją do wiersza. Pracę plastyczną na kartce formatu A4 z bloku technicznego – kartka z szablonem (zał. nr 4), można wykonać dowolną techniką plastyczną. Liczy się pomysłowość, oryginalne ujęcie tematu, wykorzystanie ciekawych materiałów plastycznych oraz zastosowanie nietypowych rozwiązań.

3. Kryteria oceny prac:

1) Prace, zarówno plastyczne, jak i literackie, muszą być wykonane samodzielnie.

2) Prace nie mogą być gdziekolwiek wcześniej publikowane ani nagradzane.

3) Podczas oceny prac plastycznych jury będzie zwracać uwagę na:

  •  wartość estetyczną,
  •  inwencję twórczą,
  •  technikę wykonania pracy.

4. Każda szkoła może nadesłać maksymalnie 3 prace z każdej kategorii wiekowej.

5. Każda praca (plastyczna i literacka) musi zawierać na odwrocie metryczkę (wypełnioną drukiem) z danymi autora, szkoły i opiekuna.

6. Ogłoszenie wyników nastąpi 28 kwietnia 2023 roku

Zapraszamy do udziału w konkursie!

*****

KONKURS “NIE PISZĘ DO SZUFLADY”

Zapraszamy do udziału w XIX  Międzyszkolnym  Konkursie Literackim „Nie piszę do szuflady”, którego organizatorem jest Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 4 im. Piastów Śląskich.

W konkursie mogą brać udział uczniowie siódmej i ósmej klasy kierowani przez nauczyciela prowadzącego.

Warunkiem uczestnictwa jest przedłożenie maksymalnie dwóch wierszy (każdego w pięciu egzemplarzach) lub pięciu egzemplarzy prozy (epiki lub tekstu dramatycznego; może być wybrany fragment) o objętości do trzech stron znormalizowanego maszynopisu (czcionka Times New Roman rozmiar 12, interlinia 1,5 wiersza).

Termin oddawania prac: 06 lutego 2023r.

Koordynator szkolny:  p. Barbara Fałek

W poniższym załączniku dostępny jest regulamin konkursu:
REGULAMIN

*****

SZKOLNY KONKURS INFORMATYCZNY NA KARTKĘ BOŻONARODZENIOWĄ
DLA KLAS I-VI

  1. Organizator: Szkoła Podstawowa nr 13 im. Krystyny Bochenek w Gliwicach

I. Organizator: Szkoła Podstawowa nr 13 im. Krystyny Bochenek w Gliwicach.
Nauczyciele informatyki: Katarzyna Grzesiczek, Anna Płaczkowska-Stich.

II. Cele konkursu:

  • Rozwijanie zainteresowań i uzdolnień informatycznych u uczniów klas 1-6 szkoły podstawowej
  • Stymulowanie aktywności poznawczej dzieci informatycznie uzdolnionych
  • Rozwijanie twórczego myślenia uczniów i stosowania wiedzy w praktycznym działaniu;
  • Przygotowanie uczniów do lepszego planowania swojego rozwoju naukowego
  • Wykorzystanie programów komputerowych do kształtowania uwagi
    i spostrzegawczości
  • Stworzenie uczniom możliwości do sprawdzenia własnego poziomu wiedzy i umiejętności z zakresu informatyki;
  • Wyzwolenie ducha rywalizacji.
  • Kultywowanie zwyczaju przygotowywania kartek świątecznych.

III. Warunki uczestnictwa:

1. Konkurs skierowany jest do uczniów klas I-VI naszej szkoły.

2. Konkurs przeprowadzony jest w czterech grupach wiekowych: klasy I-II, klasy III-IV, klasy V oraz klasy VI.

3. Uczeń przygotowuje samodzielnie jedną kartkę bożonarodzeniową, wykorzystując narzędzia programu:

  • Paint – klasy I-IV,
  • Word – klasa V
  • Excel – klasa VI

4. Wszystkie elementy kartki muszą być wykonane samodzielnie.

5. Elementy kartki nie mogą być kopiowane z innych źródeł.

6. Na kartce powinny znajdować się życzenia bożonarodzeniowe, np. „Wesołych Świąt”.

7. Podczas tworzenia pracy nie należy jej publikować i udostępniać innym

8. Prace należy wysyłać na adres inf13gliwice@interia.pl do 16.12.2022 r. W tytule wiadomości napisać: „Konkurs- kartka świąteczna”, w treści listu wpisać: – imię i nazwisko oraz klasę ucznia

IV. Zasady oceniania:

1. Oceny prac dokonują organizatorzy konkursu.

2. Komisja konkursu będzie zwracać uwagę na:

  • samodzielność wykonania kartki,
  • staranność i estetykę wykonania,
  • pomysłowość wykonania,
  • stopień trudności wykonania,

3. Oceniane będą tylko prace zgodne z powyższymi wymaganiami.

4. Wyróżnione prace będą wykorzystane do składania życzeń świątecznych od społeczności naszej szkoły .

5. Autorzy najlepszych prac otrzymają dyplomy oraz nagrody

V. Założenia organizacyjne:

1. Przystępując do konkursu, wyrażają Państwo zgodę na opublikowanie danych osobowych uczniów oraz prac na stronie internetowej organizatora konkursu.

2. Ogłoszenie wyników nastąpi 22.12.2022

*****

Konkurs na plakat “Nie pal przed sobą mostów”

REGULAMIN MIĘDZYSZKOLNEGO KONKURSU NA PLAKAT „NIE PAL PRZED SOBĄ MOSTÓW” organizowany przez Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 4 im. Piastów Śląskich w Gliwicach.

1. W konkursie biorą udział uczniowie klas 4, 5, 6, 7, 8 szkoły podstawowej.
2. Uczestnik konkursu wykonuje samodzielnie plakat o tematyce antynikotynowej/antydopalaczowej.
3. Plakat powinien spełniać poniższe kryteria:
 Format 50x70cm.
 Technika dowolna; suche pastele należy utrwalić (np. lakierem do włosów).
 Hasło może być oryginalne lub z tytułu konkursu (nie dzielimy wyrazów).
 Można wprowadzać dodatkowe teksty.
 Strona poezji (ilustracja) oraz hasło powinny być widoczne z większej odległości, należy więc stosować mocne, nasycone kolory i szeroką, mocną kreskę(linię).
4. Plakat podpisany z tyłu w prawym, dolnym rogu (imię, nazwisko, klasa, szkoła) powinien być dostarczony do dnia 19.12.2022r. do godziny 15.00 do sekretariatu ZSO nr 4. Konieczne jest dostarczenie też wypełnionej przez opiekuna karty zgłoszeniowej. Bez wypełnionej karty zgłoszeniowej plakat nie będzie oceniany.
5.Ogłoszenie wynikówkonkursuna stronie szkoły – 21.12.2022 r.
6.Koordynatorki konkursu w ZSO nr 4: Danuta Jankowska, Aneta Kroll.

Wszelkie pytania proszę kierować do Pani Ludmiły Mironowicz.

Karta zgłoszeniowa:
DO POBRANIA

*****

KONKURS PLASTYCZNY DO SZKOŁY PRZYLECIAŁY ANIOŁY

Regulamin Szkolnego Konkursu Plastycznego organizowanego przez Świetlicę Szkolną dla uczniów klas 1 – 8 w Szkole Podstawowej nr 13 im. K. Bochenek w Gliwicach

1. Cele:

  • popularyzowanie tradycji Świąt Bożego Narodzenia
  • rozwijanie wyobraźni
  • rozwijanie zdolności i kompetencji manualnych u dzieci

2. Konkurs przeznaczony jest dla uczniów klas 1- 8.

3. Wymogi konkursowe:

  • praca wykonana samodzielnie
  • technika dowolna (np.: rysunek, model przestrzenny, witraż, wyklejanka itp.)
  • wymiar dowolny
  • materiał dowolny
  • praca kreatywna  i estetyczna.                                                                                                               

4. Każdy uczeń może wykonać tylko jedną pracę.

5. Do pracy należy dołączyć metryczkę – imię, nazwisko, klasa.

6. Pracę należy złożyć do świetlicy u p. Penki Grabani lub p. Justyny Drobczyk do 15.12.2022r.

7. Kategorie wiekowe konkursu:

  • klasy 1 – 3
  • klasy 4 – 8

8. Kryteria oceniania:

  • zgodność pracy z tematem
  • pomysłowość
  • estetyczne wykonanie
  • wykorzystanie ciekawych materiałów
  • samodzielne wykonanie pracy.

9. Nagrody zostaną rozdane na apelu z okazji Świąt Bożego Narodzenia.

10. Wyniki konkursy zostaną opublikowane na stronie internetowej szkoły oraz Facebooku.                   

11. Dla zwycięzców przewidziane są nagrody!

12. Organizatorami konkursu są: Penka Grabania i Justyna Drobczyk.

*****

Regulamin konkursu plastycznego ,,Święty Mikołaj w oczach dziecka’’

I. Organizatorzy:

1. Organizatorem konkursu jest:

Szkoła Podstawowa nr 13 im. Krystyny Bochenek w Gliwicach

ul. Józefa Elsnera 25, 44-105 Gliwice

II. Cele konkursu:

  • Kultywowanie tradycji bożonarodzeniowych;
  • Rozwijanie aktywności twórczej oraz zdolności plastycznych;
  • Kształtowanie wrażliwości estetycznej dzieci;

III. Adresaci konkursu:

Uczestnikami konkursu mogą być dzieci w wieku od 4 do 9 lat, uczęszczające do SP 13 w Gliwicach

IV. Założenia organizacyjne:

1. Konkurs rozpoczyna się 28.11.2022 r. i trwać będzie do 09.12.2022 r.

2. Tematem prac konkursowych jest portret Mikołaja, wykonany techniką dowolną, format dowolny.

V. Warunki uczestnictwa w konkursie:

1. Praca konkursowa ma być pracą plastyczną wykonaną techniką dowolną.

2. Prace przekazane na konkurs muszą być pracami wykonanymi samodzielnie przez dziecko.

4. Oceny prac dokona komisja powołana przez Organizatora Konkursu.

5. Prace będą oceniane w dwóch kategoriach wiekowych: 4,5,6-latki, 7,8,9-latki.

6. Każda praca powinna być opatrzona danymi: imię i nazwisko autora, wiek autora pracy, nazwisko i imię opiekuna (Załącznik nr 1 – metryczka).

7. Prace należy przekazać wychowawcom lub dostarczyć do przedszkola do koordynatorek konkursu.

8. Wszelkie pytania związane z konkursem można kierować do koordynatorek konkursu: Agnieszka Kupczyk mail: agakupczyk@poczta.onet.pl, Ewa Wadielac mail: wadielac@onet.pl.

VI. Wyniki konkursu i nagrody:

1. Komisja powołana przez Organizatora Konkursu wyłoni spośród przekazanych prac laureatów konkursu. W każdej kategorii wiekowej przyznane zostaną: I nagroda, II nagroda, III nagroda. Prace dzieci zostaną wystawione na wystawce w głównym holu szkoły oraz można je będzie zobaczyć na szkolnym
i przedszkolnym Facebooku.

2. Oceniając prace, komisja będzie zwracać uwagę na: samodzielność wykonania, pomysłowość, walory artystyczne, estetyka wykonania oraz oryginalność zastosowanych technik i materiałów użytych do wykonania pracy.

3. Ogłoszenie wyników nastąpi dnia 13.12.2022r., natomiast oficjalne wręczenie dyplomów i nagród odbędzie się 22.12.22r. na świątecznym apelu w sali gimnastycznej.

4. Wyniki konkursu zostaną opublikowane na stronie internetowej Szkoły Podstawowej nr 13 im. Krystyny Bochenek w Gliwicach https://sp13.org.pl/

5. Prace niespełniające wymogów regulaminowych, nie będę brały udziału w konkursie.

VII. Ważne informacje:

1. Przekazując pracę na konkurs, uczestnik zgadza się na umieszczenie zdjęcia pracy na stronie internetowej Szkoły Podstawową nr 13 im. Krystyny Bochenek w Gliwicach oraz uczestnicy konkursu wyrażają zgodę na przetwarzanie i wykorzystanie swoich danych osobowych do celów realizacji konkursu. Wraz z pracą należy przekazać w/w zgodę – Załącznik nr 2.

2. Biorąc udział w konkursie, uczestnik akceptuje jego regulamin.

3. Prace zgłoszone do konkursu nie będą zwracane autorom.

Załącznik nr 1

Metryczka:

Nazwisko I imię uczestnika:
Wiek uczestnika:
Klasa:
Nazwisko i imię opiekuna:

Zgoda rodziców (opiekunów prawnych) na udział dziecka w organizowanym przez Szkołę Podstawową nr 13 im. Krystyny Bochenek w Gliwicach konkursie ,,Święty Mikołaj
w oczach dziecka
.

Wyrażam zgodę na udział mojego dziecka …………………………………………………………….

……………………………………………………………………………………………………………

……………………………………………………………………………………………………………

(imię i nazwisko dziecka oraz nazwa i adres placówki, do której uczęszcza dziecko)

Zgoda na przetwarzanie danych osobowych

Wyrażam zgodę na  umieszczenie imienia i nazwiska mojego dziecka oraz zdjęcia jego pracy na stronie internetowej organizatora: https://sp13.org.pl/ w celu publikacji wyników konkursu ,,Święty Mikołaj
w oczach dziecka
.

Jednocześnie oświadczam, iż została mi przestawiona informacja o przetwarzaniu danych zgodnie z art.13 RODO.

….………………………………………………………..…
podpis rodzica/opiekuna prawnego

Informacja o przetwarzaniu danych art. 13 RODO

  • Administratorem państwa danych osobowych jest: Szkoła Podstawowa nr 13 im. Krystyny Bochenek w Gliwicach, ul. Elsnera 25, reprezentowana przez Dyrektora Placówki.
  • Podstawą przetwarzania danych osobowych jest:
  • Art. 6 ust. 1 lit. a) RODO – Zgoda osoby, której dane dotyczą.
  • Okres przetwarzania danych:
    – Dane, będą przetwarzane do momentu wycofania zgody.
  • Informujemy, że przysługuje Pani/Panu prawo do dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
  • Dane osobowe nie będą udostępniane, za wyjątkiem podmiotów upoważnionych na podstawie przepisów prawa.
  • Posiada Pani/Pan prawo do:

– żądania od Administratora dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania

– wniesienia sprzeciwu wobec dalszego przetwarzania

– przenoszenia danych

– wniesienia skargi do organu nadzorczego, w przypadku, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO

  • Podanie danych jest dobrowolne jednak brak ich podania uniemożliwi udział w konkursie. Cofnięcie zgody będzie skutkowało brakiem możliwości wykonywania czynności, objętej zgodą na przetwarzanie danych osobowych.
  • Inspektorem Ochrony Danych w placówce jest: Paweł Gabriel, z inspektorem można skontaktować się pod adresem e-mail iodsp13@rodoplatforma.pl
  • Państwa dane nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji w tym profilowaniu.
  • Państwa dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub organizacji międzynarodowej za wyjątkiem danych opublikowanych na profilu szkoły w serwisie Facebook pod adresem https://facebook.com/SP13Gliwice.

*****

Konkurs recytatorski “Poezja czasów wojny i okupacji”

XVIII POWIATOWY KONKURS RECYTATORSKI POEZJA CZASÓW WOJNY I OKUPACJI

pod honorowym patronatem

Prezydenta Miasta Gliwice – Pana Adama Neumana

Organizowany przez ZSO nr 5 w Gliwicach

REGULAMIN:

  1. Do udziału zachęcamy uczniów klas 7-8;
  2. Uczniowie recytują jeden, wybrany przez siebie wiersz, związany z tematyką konkursu;
  3. Zgłoszenia do konkursu przyjmuje p. Barbara Fałek do 25 listopada br.
  4. Eliminacje szkolne odbędą się 29 listopada – szkoła może wydelegować tylko dwóch reprezentantów;
  5. Konkurs odbędzie się 8 grudnia 2022r. w ZSO nr 5 w Gliwicach.

*****

PRZEDSZKOLE NR 25 W RYBNIKU
zaprasza do udziału w II edycji regionalnego konkursu plastycznego
pt. „STRASZKI ZE ŚLĄSKA”

Cele konkursu:

  • poznanie ludowych legend z rejonu Śląska;
  • rozwijanie zainteresowania kulturą regionu zamieszkania;
  • rozwijanie wyobraźni i kreatywności dzieci;
  • wspieranie rozwoju zdolności plastycznych dzieci.

REGULAMIN KONKURSU

1. Konkurs przeznaczony jest dla dzieci w wieku 5-6 lat.

2. Przedmiotem konkursu jest wykonanie pracy zgodnej z tematyką – przedstawienie postaci jednego straszka ze śląska według własnego pomysłu. Praca konkursowa może zostać wykonana
w dowolnej formie oraz w formacie nie większym niż A3.

3. Prace powinny być wykonane samodzielnie przez dzieci pod nadzorem nauczyciela. Dopuszcza się pomoc opiekuna podczas wykonania elementów zagrażających bezpieczeństwu np. klejenie klejem na gorąco.

4. Ilość prac z danej placówki jest nieograniczona. Nadesłane prace przechodzą na własność organizatora.

5. Organizator powoła niezależne jury, które sprawdzi zgodność prac z regulaminem oraz tematyką konkursu. Oceniane będą: samodzielność wykonania, kreatywność, oryginalność, estetyka i staranność wykonania pracy oraz zgodność z tematem. Prace niespełniające wymogów regulaminu lub nieopisane (metryczka), jury ma prawo wykluczyć z konkursu.

6. Autorzy najlepszych prac otrzymają dyplomy i nagrody rzeczowe (I, II i III miejsce), zaś ich opiekunowie otrzymają podziękowania za przygotowanie dzieci do konkursu.

7. Prace należy składać u Pani Barbary Borkowskiej – Stachel (nauczyciel wychowania przedszkolnego) osobiście do 21 listopada 2022 r.

8. Do prac na odwrocie należy przykleić drukowaną metryczkę, która powinna zawierać następujące dane:

Imię i nazwisko autora pracy konkursowej wraz z jego odmianą
oraz WIEK
Nazwa i adres przedszkolaImię i nazwisko nauczyciela – opiekuna
wraz z jego odmianą
Adres e-mail placówki lub/i nauczyciela – opiekunaNazwa straszka zgodnie
z podaniami ludowymi
  ………………….
DYPLOM dla:
…………………… ……………………
…………………… …………………… ……………………
……………………
Podziękowanie dla:
……………………
……………………



……………………

Wyrażam zgodę na publikację i podanie mediom danych personalnych przyszłych laureatów
oraz zdjęć z podsumowania konkursu
.

—————————————————————————————————
data, podpis rodzica, lub prawnego opiekuna dziecka

oraz załączniki nr 1 i 2

ZAŁĄCZNIK NR 1

OŚWIADCZENIE RODZICA/OPIEKUNA PRAWNEGO
(wypełnić drukowanymi literami)

Imię i nazwisko dziecka: ……………………………………………………………………………………

Nazwa, adres placówki: …………………………………………………………………………………….

Jako ustawowy opiekun oświadczam, że wyrażam zgodę na udział mojego dziecka w konkursie plastycznym pt. „Straszki ze Śląska” organizowanym przez Przedszkole nr 25 w Rybniku
oraz na publikację danych na stronie internetowej placówki.

……………………………………… ………………………………………..

(miejscowość i data) (podpis rodzica /opiekuna)

ZAŁĄCZNIK NR 2

ZGODA NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust.2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. (zwane dalej RODO) wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych mojego dziecka …………………………………………………………………………………………………….. (imię i nazwisko dziecka)

w związku z udziałem w konkursie plastycznym pt. „Straszki ze Śląska” organizowanym przez Przedszkole nr 25 w Rybniku, w celu umieszczenia danych osobowych na stronie placówki. Informujemy, że Państwa zgoda może zostać cofnięta w dowolnym momencie przez wysłanie wiadomości e-mail na adres naszej placówki.

……………………….………………….……………

(data, miejsce i podpis rodzica/opiekuna)

*****

Konkurs kolęd niemieckich

*****

Konkurs czytelniczo – plastyczny “Świąteczna Radość”

Konkurs dla klas IV i V
Serdecznie zapraszamy zespoły dwuosobowe do wzięcia udziału w Międzyszkolnym Konkursie Czytelniczo – Plastycznym pt. „Świąteczna radość”.
Organizatorem konkursu jest SP 36 w Gliwicach.
Chętne zespoły prosimy o zgłoszenie się do Pani Śliwińskiej w sali nr 24 do dnia 25.11.2022r. po obiór zgód na udział w konkursie. Bez zgody nie ma możliwości wzięcia udziału ucznia w konkursie.

Cele konkursu:
a) rozbudzanie pasji czytelniczych oraz zamiłowania do literatury,
b) pobudzanie wyobraźni uczniów oraz ciekawości świata,
c) popularyzacja wartościowej literatury wśród dzieci i młodzieży,
d) aktywizowanie uczniów poprzez udział w konkursach,
e) kształtowanie gustów czytelniczych i estetycznych,
f) poznawanie tradycji świątecznych

Regulamin konkursu.
1. Konkurs jest przeznaczony dla uczniów klas czwartych, piątych szkoły podstawowej.
2. W konkursie mogą brać udział dwie dwuosobowe drużyny ze swojej szkoły.
3. W pierwszej części konkursu zadaniem uczestników będzie czytanie ze zrozumieniem krótkich fragmentów tekstów i zapamiętywanie szczegółów treści ( uczniowie teksty otrzymają na miejscu). Po przeczytaniu rozwiązują test.
4. W drugiej części zawodnicy zmierzą się z prostym zadaniem plastycznym nawiązującym do tekstu.
5. Oceniać będzie podlegało prawidłowość wykonania zadań, zdolności manualne i pomysłowość uczestników.
6. Nagrodzone zostaną trzy drużyny, które otrzymają największą ilość punktów. Wszyscy uczestnicy otrzymują dyplomy.
7. Warunkiem przystąpienia do konkursu jest przesłanie zgody rodziców na uczestnictwo w konkursie. Brak zgody eliminuje ucznia z udziału.
8. Udział w konkursie jest jednoznaczny z nieodpłatnym udzieleniem prawa do wykorzystania przez organizatora prac, umieszczania w Internecie oraz innych formach utrwaleń nadających się do rozpowszechniania, prezentowania oryginalnych prac publicznie w ramach działalności organizatora.
9. Dane osobowe uczestników konkursu będą przetwarzane przy zachowaniu zasad określonych w ustawie o ochronie danych osobowych oraz Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) RODO.
10. W przypadku zwycięstwa w konkursie, dane osobowe w postaci: imię nazwisko, wizerunek, klasa oraz szkoła, do której uczęszcza zwycięzca mogą być opublikowane na stronie internetowej organizatora.

*****

EKOLOGIA W MOIM DOMU

Zapraszamy do

XV EDYCJI OGÓLNOPOLSKIEGO KONKURSU „EKOLOGIA W MOIM DOMU”

Konkurs dotyczy zwyczajów ekologicznych panujących w domu ucznia -autora pracy konkursowej, adresowany jest do uczniów szkół podstawowych: klasy I –III oraz klas IV -VIII.

Uczniowie przygotowują prace indywidualnie w kategoriach:

-praca plastyczna (plakat -format do A3 lub komiks –formy płaskie),

-praca multimedialna (film, nagranie piosenki, wywiad, reportaż, prezentacja),

-praca literacka (forma dowolna np. wiersz, opowiadanie).

Dopuszcza się prace przygotowane w zespole dwuosobowym.

Czas trwania filmu, wywiadu, reportażu piosenki, fotoreportażu –2 minuty.

Prezentacja multimedialna wykonana w programie PowerPoint (do 15 slajdów, odtwarzanie

automatyczne, podanie bibliografii wykorzystanych źródeł -w tym adresów stron internetowych).

Do konkursu szkoła może zgłosić dowolną ilość prac w każdej kategorii.

Autorskie prace należy przynieść do szkoły wraz z podpisanymi zgodami na udział najdalej

do 20 listopada do p. Iwony Długosz – klasy I-III (można poprosić wychowawcę o przekazanie;-) )

lub do p. Magdaleny Ciesielskiej – klasy IV -VIII

*****

“GLIWICE CZYTAJĄ DZIECIOM” – II EDYCJA KONKURSU

Zapraszamy wszystkich uczniów do wzięcia udziału w II edycji konkursu “Gliwice czytają dzieciom”. Pierwszy etap odbędzie się na terenie szkoły. Uczniowie będą mieli za zadanie odczytać tekst wybrany z zasobu wolnych lektur (wolnelektury.pl).

Szkoła wyłania trzech finalistów zgodnie z podziałem wiekowym:

Klasy I – III
Klasy IV – VI
Klasy VII – VIII

Następnie wyłonionych, czytających finalistów szkoły należy nagrać (nagranie nie dłuższe niż 2 minuty), a plik wideo zamieścić na platformie:

WeTransfer – Send Large Files & Share Photos Online – Up to 2GB Free

Chętnych uczniów z klas I-III prosimy o zgłaszanie się u wychowawców, a z klas IV-VIII u nauczycieli uczących języka polskiego.

Koordynatorami konkursu w SP nr 13 jest pani Ewa Giedrys – Krysa oraz pani Małgorzata Musiał.

Szczegółowe informacje można odnaleźć na stronie:
http://poradnia.gliwice.pl/aktualnosci/gliwice-czytaja-dzieciom-konkurs-z-nagrodami/

*****

Konkurs na opowiadanie na temat: ,,Warto być przyzwoitym człowiekiem”


Senator Rzeczpospolitej Polskiej Zygmunt Frankiewicz zaprasza uczniów szkół podstawowych do udziału w konkursie na opowiadanie zainspirowane słowami Władysława Bartoszewskiego: ,,Warto być przyzwoitym”.

Cele Konkursu:
✓ propagowanie przykładów właściwego postępowania
✓ promowanie uniwersalnych wartości✓ rozwijanie wyobraźni i wrażliwości dzieci oraz młodzieży
✓ kształtowanie umiejętności krytycznego myślenia
✓ promowanie twórczości literackiej młodego pokolenia

Uczestnicy:
✓ uczniowie IV-VI
✓ uczniowie VII- VIII

Zasady uczestnictwa:
1. Warunkiem uczestnictwa jest  napisanie opowiadania zainspirowanego słowami: ,, Warto być przyzwoitym”.
2. Opowiadanie należy dostarczyć do Pani M.Śliwińskiej (sala 24) do dnia  16.11.2022.
3. Do pracy należy dołączyć ZAŁĄCZNIK – do pobrania u Pani Śliwińskiej. Prace nadesłane bez tych dokumentów nie będą brały udziału w Konkursie.
4. Praca konkursowa nie powinna przekraczać dwóch stron wydruku komputerowego lub czterech stron ręcznie napisanego opowiadania ( format A4).
4. Praca konkursowa powinna być podpisana tylko godłem, pozostałe dane autora na oświadczeniach.

Gorąco zachęcamy do wzięcia udziału. Chętnych zapraszamy po wszystkie informacje do Pani Śliwińskiej w sali 24.

*****

“Przedsiębiorstwo Zagospodarowania Odpadów Sp. z o.o. w Gliwicach ogłosiło konkurs dla uczniów klas 1-4 oraz przedszkolaków w ramach VII edycji “Spotkań z Ekologią” na Odznakę super eko.

Szczegóły zamieszczone są na plakacie oraz na stronie organizatora: https://pzogliwice.pl/2022/10/12/zapraszamy-na-spotkanie-z-ekologia-cz-vii/ “

*****


Ośrodek Rozwoju Edukacji ogłosił ogólnopolski konkurs poświęcony rodzinie
 pt. „Rodzina. Mając siebie- mamy tak wiele”.

Patronat honorowy nad wydarzeniem objął Minister Edukacji i Nauki, prof. Przemysław Czarnek

Konkurs przeznaczony jest zarówno dla uczniów (od IV klasy SP do zakończenia szkoły ponadpodstawowej), jak i dla nauczycieli.

Termin nadsyłania prac upływa 24 czerwca br.
Dla laureatów przewidziano atrakcyjne, rodzinne nagrody.

Link do strony konkursowej:
https://zpe.gov.pl/a/rodzina-majac-siebie—mamy-tak-wiele—konkurs-dla-uczniow-i-nauczycieli/DSY0yXXQ3

*****

Zapraszamy wszystkich uczniów z klas I-VIII do wzięcia udziału w kolejnej  – XIX edycji
Wojewódzkiego Konkursu  Poetyckiego dla szkół podstawowych i szkół ponadpodstawowych organizowanego przez Szkołę Podstawową nr 30 w Zabrzu.

Termin oddawania wierszy: 10 czerwca 2022r.
Koordynator szkolny – p. Barbara Fałek

REGULAMIN: DO POBRANIA

*****

REGULAMIN : DO POBRANIA

*****

Na zdjęciu nasza Zosia, uczennica klasy 8c
Autorka zdjęcia: Ketty Sho Photography

REGULAMIN: DO POBRANIA

*****

Serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w 
Ogólnopolskim Konkursie pt. “Dobry Obywatel”


Organizator: Centrum Analiz i Rozwoju Edukacji Obywatelskiej, działające w ramach Instytutu Badań Edukacyjnych, we współpracy z Centrum GovTech. 

Temat: Przygotowanie pracy przedstawiającej kreatywną interpretację hasła „Dobry Obywatel”. Technika wykonania jest dowolna.

Osoba odpowiedzialna za zgromadzenie i dostarczenie prac: Barbara Borkowska-Stachel

Termin: Prace należy dostarczyć do 25.05.2022 r.

Kategorie wiekowe:

  • uczniowie klas I szkoły podstawowej
  • uczniowie klas II szkoły podstawowej
  • uczniowie klas III szkoły podstawowej
  • dzieci oddziałów przedszkolnych (dzieci od 3- 6 lat )

Regulamin konkursu i zgody są do pobrania na stronie:

Dobry Obywatel – Dobry Obywatel – Portal Gov.pl (www.gov.pl)

*****

Serdecznie zapraszamy do wzięcia udziału w 
 II OGÓLNOPOLSKIM KONKURSIE PLASTYCZNYM “MY KOCHAMY LAS, LAS KOCHA NAS” 
pod hasłem “Wiosna w lesie”.


Organizator: Szkoła Podstawowa nr 25 im. Stanisława Staszica w Częstochowie

Temat: Przedmiotem konkursu jest wykonanie pracy plastycznej przedstawiającej rośliny i zwierzęta  żyjące w naszych lasach w porze wiosennej.

Osoba odpowiedzialna za zgromadzenie i dostarczenie prac: Barbara Stasiak

Termin: Prace plastyczne należy dostarczyć do 16.05.2022r. 

Kategorie wiekowe:

  • uczniowie klas I szkoły podstawowej
  • uczniowie klas II szkoły podstawowej
  • uczniowie klas III szkoły podstawowej
  • dzieci oddziałów przedszkolnych (dzieci 6 letnie)

REGULAMIN: DO POBRANIA

*****

Szkolnym koordynatorem konkursu jest pani Barbara Augustyniak

WIĘCEJ INFORMACJI:
DO POBRANIA

*****

TYDZIEŃ MĄDRALI

Drodzy uczniowie, zapraszamy do udziału w Tygodniu Mądrali, podczas którego odbędą się konkursy z j. polskiego, j. angielskiego, matematyki, informatyki oraz biologii z elementami chemii.
W naszej szkole koordynatorami poszczególnych konkursów są:
język polski – p. Barbara Fałek
język angielski – p. Marcin Nowok
matematyka – p. Monika Kędzierska
informatyka – p. Katarzyna Grzesiczek
biologia z elementami chemii – p. Bożena Frej
Poniżej znajdują się regulaminy poszczególnych konkursów, a w nich wszystkie niezbędne zgody.
Zachęcamy do udziału.

Regulamin z języka polskiego:
DO POBRANIA
Regulamin z języka angielskiego:
DO POBRANIA
Regulamin z matematyki:
DO POBRANIA
Regulamin z informatyki:
DO POBRANIA
Regulamin z biologii i chemii:
DO POBRANIA

*****

REGULAMIN: DO POBRANIA

*****

REGULAMIN KONKURSU: DO POBRANIA

ZAŁĄCZNIK nr 1 : DO POBRANIA

*****

Prace konkursowe należy wysyłać do dnia 30 kwietnia:
– uczniowie klas 1-3 do Pani Claudii Brymm na adres claudiabrymm@gmail.com
– uczniowie klas 4-8 do Pani Magdaleny Zygały na adres magdalenaz75@wp.pl

Poniżej znajduje się regulamin konkursu oraz niezbędne zgody:
REGULAMIN KONKURSU: DO POBRANIA

*****

Prace konkursowe należy wysyłać do dnia 23 kwietnia:
– uczniowie klas 1-3 do Pani Claudii Brymm na adres claudiabrymm@gmail.com
– uczniowie klas 4-8 do Pani Magdaleny Zygały na adres magdalenaz75@wp.pl

Poniżej znajduje się regulamin konkursu oraz niezbędne zgody:
REGULAMIN KONKURSU: DO POBRANIA

*****

KOORDYNATOREM KONKURSU JEST: p. Agnieszka Kupczyk

REGULAMIN KONKURSU: DO POBRANIA

KARTA ZGŁOSZENIA: DO POBRANIA

*****

REGULAMIN:
DO POBRANIA

*****

*****

Konkurs plastyczno-literacki na plakat i rymowankę:
Zdrowo Jemy – Szybko Rośniemy!”

REGULAMIN

Szkoła Podstawowa nr 10 w Gliwicach zaprasza do udziału w corocznym konkursie promującym zdrowe odżywianie wśród uczniów szkół podstawowych.

Koordynatorem konkursu w Sp13 jest p. Małgorzata Bartosz.

Wszelkie zapytania oraz wykonane prace z kompletem dokumentów można składać do koordynatora SP13 do dnia 14 kwietnia.

ADRESAT:

Do udziału w konkursie zapraszamy uczniów klas drugich gliwickich szkół podstawowych.

CELE KONKURSU:

  • Kształtowanie prawidłowych nawyków żywieniowych wśród dzieci
  • Popularyzacja wiedzy o zdrowym odżywianiu i jego wpływie na zdrowie
  • Rozwój świadomości zdrowotnej uczniów
  • Rozwijanie zainteresowań plastycznych i kreatywności wśród uczniów

WARUNKI UCZESTNICTWA:

  • Uczestnicy konkursu przygotowują prace plastyczne w formacie A3 przy zastosowaniu dowolnej techniki plastycznej (rysunek, malarstwo, kolaż, techniki mieszane)
  • Każda praca musi zawierać hasło dotyczące zdrowego odżywiania (w formie rymowanki)
  • Wychowawca klasy drugiej może przesłać maksymalnie trzy prace konkursowe!
  • Każda placówka może dostarczyć prace uczniów, osobiście lub na adres organizatora do dnia 15 kwietnia (decyduje data stempla pocztowego)
  • Plakaty muszą być pracami autorskimi
  • Zgłoszenie pracy do konkursu jest jednoznaczne z wyrażeniem zgody na jej publikację ( strona internetowa szkoły, szkolny facebook) w celu promowania konkursu
  • Udział w konkursie jest równoznaczny z akceptacją regulaminu
  • Organizatorzy nie odsyłają prac
  • Każda praca powinna być opatrzona metryczką (załącznik nr 1)
  • Do każdej pracy należy dołączyć zgody opiekunów (załącznik nr 2 i 3)
  • Laureaci konkursu otrzymają nagrody i wyróżnienia, które zostaną przekazane osobiście do wyróżnionych placówek na wskazany przez placówkę adres.
  • Opiekunowie laureatów zostaną powiadomieni e-mailowo.

Ogłoszenie wyników konkursu nastąpi na stronie internetowej szkoły

DO POBRANIA:

ZAŁĄCZNIK 1

ZAŁĄCZNIK 2

ZAŁĄCZNIK 3

*****

KONKURSY XXIX “TYGODNIA ZIEMI”

Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu zaprasza do udziału w konkursach XXI „Tygodnia Ziemi”.

Tegoroczny, XXIX „Tydzień Ziemi” realizowany będzie pod hasłem: „Mniej znaczy więcej”. Celem konkursu jest zwrócenie uwagi na konsumpcyjne i bezrefleksyjne postawy współczesnego człowieka. W centrum uwagi znajdzie się zatem kwestia betonowania miast, coraz większej wycinki lasów, marnowania żywności, zakupoholizm, spożywania nadmiernej ilości mięsa, a także naszego stosunku do otaczającej nas przestrzeni, zwierząt i ludzi. Czy potrafimy odpowiedzialnie korzystać z zasobów Planety, dbać o nią i ją chronić? Czy nasz stosunek do Ziemi wykracza poza spojrzenie konsumenta? Chcemy nie tylko diagnozować stan istniejący, ale również wskazywać różnorakie działania i możliwości w zakresie ochrony i racjonalnego wykorzystania zasobów naturalnych, szczególnie te, w których każdy z nas może uczestniczyć.  

Zapraszając do udziału w konkursach XXIX „Tygodnia Ziemi” odwołujemy się do różnych zainteresowań i uzdolnień młodych ludzi, ale przede wszystkim do ich wrażliwości i otwartości na sprawy otaczającego nas świata.

Konkursy skierowane są do przedszkolaków oraz uczniów szkół podstawowych i średnich z terenu województwa śląskiego.

Wykaz konkursów XXIX „Tygodnia Ziemi”:

  • Konkurs na plakat XXIX „Tygodnia Ziemi” (klasy VII-VIII szkół podstawowych i szkoły średnie);
  • Konkurs poetycki: „Chciałbym jeszcze więcej ptaków, drzew z ptakami” (wszystkie typy szkół);
  • Konkurs fotograficzny: „Tu zaszła zmiana” (wszystkie typy szkół);
  • Konkurs plastyczny: „Opowiedzcie sami jak zwyciężyć ze śmieciami” (przedszkola);
  • Konkurs plastyczny na Projekt znaczka pocztowego (klasy VII-VIII szkół podstawowych i szkoły średnie);
  • Konkurs na mema „Jestem eko” (wszystkie typy szkół);

Prace, zgodnie z wymogami ujętymi w regulaminie konkursów, należy przekazać koordynatorowi konkursu p. Iwonie Długosz do 6.04.2022 roku.

Termin ogłoszenia wyników: 15.04 – 20.04.2022 r. Szczegółowe informacje oraz regulamin dostępne są na stronie: https://muzeumgornictwa.pl/powietrze-nad-slaskiem/xxviii-tydzien-ziemi-2

*****

VII WOJEWÓDZKI KONKURS Z ZAKRESU TECHNIKI SPRWNE RĘCE- MĄDRA GŁOWA PT. „KWIATY Z PAPIERU”

WARUNKI UCZESTNICTWA:

  • uczniowie klas 4-8
  • konkurs ma charakter otwarty i obejmuje wykonanie bukietów, pojedynczych kwiatów oraz kompozycji kwiatowych, które mogą być umieszczone w koszyczkach, doniczkach itp.
  • prace powinny być wykonane własnoręcznie z wykorzystaniem takich materiałów jak bibuła, krepina, papier kolorowy, druciki itp.
  • oceniane będą tylko prace robione indywidualnie
  • do prac należy dołączyć metryczkęwydrukowaną komputerowo, zawierającą następujące dane:
    • imię i nazwisko dziecka
    • wiek dziecka
    • klasa
    • dokładny adres placówki, telefon, e-mail
    • imię i nazwisko opiekuna

Prace należy oddać do dnia 25.03.2022 roku do Pani P. Grabani – sala nr.19

*****


KONKURS “CHCĘ BYĆ EKSPERTEM, FACHOWCEM, SPECJALISTĄ”

Śląski Kurator Oświaty zaprasza do udziału w kolejnej edycji konkursu „Chcę być ekspertem, fachowcem, specjalistą”. 
Celem Konkursu jest przede wszystkim promocja kształcenia zawodowego wśród uczniów szkół podstawowych oraz inspirowanie ich do poznania ciekawych zawodów, zapoznanie z aktualną klasyfikacją zawodów szkolnictwa branżowego oraz z ofertą szkół ponadpodstawowych kształcących w zawodzie. Konkurs umożliwia uczestnikom zaprezentowania talentu artystycznego oraz wykorzystanie techniki komiksu do przedstawiania w niekonwencjonalnej formie wybranego zawodu.

Konkurs skierowany jest do uczniów w dwóch kategoriach wiekowych: I uczniowie klas 4-6, II uczniowie klas 7-8.
Prace  w wersji papierowej i na nośniku elektronicznym można przekazać koordynatorowi konkursu p. Agnieszce Wiktorczyk – Żuraw do dnia 30.03.2022 roku.
Rozstrzygnięcie konkursu zaplanowane jest na 25.05.2022 roku.

Regulamin konkursu wraz ze zgodą na udział dostępny jest na stronie:
https://kuratorium.katowice.pl/index.php/kuratorium/aktualnosci/chce-byc-ekspertem-fachowcem-specjalista-konkurs-na-komiks-dla-uczniow-klas-IV-VIII-szkol-podstawowych/

*****

KONKURS HISTORYCZNY “WOŁYŃ – PAMIĘĆ POKOLEŃ”

Organizatorzy Konkursu “Wołyń – Pamięć Pokoleń” zapraszają wszystkich chętnych uczniów klas 7-8 szkół podstawowych, uczniów szkół ponadpodstawowych, harcerzy i członków innych organizacji młodzieżowych
z województwa śląskiego i dolnośląskiego do wzięcia udziału w ww. konkursie. Honorowy patronat nad Konkursem objął Minister Edukacji i Nauki, patronat naukowy nad wydarzeniem sprawuje Instytut Pamięci Narodowej.
Konkurs jest premiowany dodatkowymi punktami na świadectwie.
Zadaniem uczestnika konkursu jest przygotowanie pracy literackiej w jednej z wybranych kategorii. Prace należy nadsyłać do 31 marca 2022 r.
Szkolnym koordynatorem konkursu jest Pan Michał Łenczyk.
Szczegółowe informacje dotyczące terminarza oraz kategorii konkursowych, a także wszystkie niezbędne zgody znajdują się w załączonym regulaminie.


REGULAMIN

Poniżej podajemy link do strony internetowej Śląskiego Kuratorium Oświaty z informacją o wprowadzonych zmianach w regulaminie.
https://kuratorium.katowice.pl/index.php/szkoly-i-organy-prowadzace/konkursy-olimpiady-turnieje/inne-konkursy-i-turnieje/uwaga-zmiany-w-regulaminie-konkursu-historycznego-wolyn-pamiec-pokolen/

*****

KONKURS “MÓJ ŚWIĘTY PATRON”

REGULAMIN KONKURSU RELIGIJNO-PLASTYCZNEGO  „ MÓJ ŚWIĘTY PATRON”

I. POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Konkurs jest organizowany pod nazwą “Mój święty patron” i jest zwany dalej: ”Konkursem”.

2.Organizatorem Konkursu jest Szkoła Podstawowa nr 13 im. K. Bochenek Gliwice ul. Elsnera 25.

3. Konkurs zostanie przeprowadzony w terminie od 07.03.2022 do 25.03.2022.

II. UCZESTNICY KONKURSU

1. Uczestnikami Konkursu mogą być dzieci i młodzież w wieku 6-13 lat.

2. Konkurs zostanie przeprowadzony w dwóch kategoriach klasy 1-3 oraz 4-6.

3. Zadaniem uczestników Konkursu będzie  narysowanie plakatu  wskazującego na ważne zdaniem  dziecka cechy – charyzmaty świętego patrona, którego imię (może być drugie) dziecko nosi.

III.WARUNKI UDZIAŁU W KONKURSIE

1. Uczestnicy mogą zgłosić do Konkursu jedną pracę,  do której należy dołączyć informację                                z następującymi danymi autora/ autorów:

Imię, nazwisko, wiek uczestnika/klasa, nazwa szkoły, adres e-mail szkoły  oraz  krótka informacja o tym, jakie cechy charyzmatu świętego/błogosławionego ukazuje (załącznik poniżej).

Załącznik z danymi

Zgoda na udział w konkursie

2. Udział w Konkursie jest bezpłatny i dobrowolny oraz oznacza akceptację niniejszego regulaminu.

3. Prace nadesłane na Konkurs nie będą zwracane autorom i przechodzą na własność Organizatora .

4. Przystąpienie do Konkursu jest równoznaczne z nieodpłatnym przeniesieniem praw autorskich do wykonanej pracy na Organizatora.

5. Prace konkursowe należy przesyłać pocztą lub dostarczać osobiście w terminie do dnia 25.03.2022.                    na adres: Szkoła Podstawowa nr 13 im. K. Bochenek Gliwice ul. Elsnera 25.

6. Prace złożone po wskazanym terminie nie będą brały udziału w Konkursie. Jednocześnie Organizator nie ma obowiązku odsyłania tych prac do nadawcy.

7. Za uszkodzenia prac powstałe podczas transportu Organizator nie  ponosi odpowiedzialności.

IV.OCENA PRAC KONKURSOWYCH I WYŁONIENIE LAUREATÓW

1. Po zakończeniu Konkursu oceny prac konkursowych dokona Komisja Konkursowa, w której skład wchodzić będą: nauczyciele i katecheci.

2. Organizator przewiduje przyznanie nagród rzeczowych za zajęcie I, II, i III miejsca w każdej kategorii konkursowej.

3. Organizatorzy zastrzegają sobie prawo przyznania nagród rzeczowych zgodnie z decyzją podziału zaproponowaną przez Komisję Konkursową.

4. Nagrody rzeczowe nie podlegają zamianie na inne  ani zamianie na ekwiwalent pieniężny.

  • Rozstrzygnięcie konkursu nastąpi do 31.03.2022.
  • O wynikach Konkursu laureaci zostaną powiadomieni pocztą elektroniczną.

V. PRZENIESIENIE PRAW AUTORSKICH I OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

1. Zgodnie z punktem  III.4  regulaminu przystąpienie do Konkursu jest równoznaczne z nieodpłatnym przeniesieniem praw autorskich do wykonanej pracy na Organizatora.

2. Udział w Konkursie jest jednoznaczny z nieodpłatnym udzieleniem prawa do wykorzystania przez Organizatora prac do fotografii tych prac, umieszczania w Internecie oraz innych formach utrwaleń nadających się do rozpowszechniania, prezentowania oryginalnych prac publicznie w ramach działalności organizatora.. Organizator zastrzega sobie prawo do zaprezentowania na wystawach, prezentacjach, w lokalnej prasie i stronach internetowych tylko wybranych przez siebie prac.

3. Zgłoszenie pracy plastycznej do Konkursu jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych autora pracy konkursowej. Dane osobowe uczestników Konkursu będą przetwarzane przy zachowaniu zasad określonych w ustawie o ochronie danych osobowych oraz Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) RODO.

VI.POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Wszelkie zmiany Regulaminu opublikowane zostaną na stronie internetowej szkoły.

2. Podanie nieprawdziwych lub niepełnych danych osobowych, albo niepodanie ich spowoduje wykluczenie z udziału w Konkursie.

3. W kwestiach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem stosuje się przepisy Kodeksu Cywilnego.

*****

 KONKURS „BUDUJ Z LEGO”

I. POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Konkurs jest organizowany pod nazwą Buduj z lego i jest zwany dalej: ”Konkursem”

2.Organizatorem Konkursu jest Szkoła Podstawowa nr 13 im. K. Bochenek Gliwice ul. Elsnera 25

3. Konkurs zostanie przeprowadzony  18.03.2022 w godzinach od 12:45 do 13:45 w sali nr  12

4.Osoby zainteresowane udziałem  w konkursie zgłaszają swoją kandydaturę do pani Katarzyny Sąkol oraz pani Katarzyny Mitas do dnia 03.03.2022.

II. UCZESTNICY KONKURSU

1. Uczestnikami Konkursu mogą być uczniowie kl. I-III.

2. Zadaniem dla uczestników Konkursu będzie samodzielne ułożenie (bez instrukcji) budowli z klocków lego. Każdy z uczestników konkursu przynosi swój zestaw klocków ( do 100 szt ). Czas trwania konkursu to 1 godzina zegarowa.

III.WARUNKI UDZIAŁU W KONKURSIE

1. Uczestnicy konkursu mogą zgłosić do konkursu jedną budowlę,  do której należy dołączyć informację wypełnioną przez rodzica  z następującymi danymi autora; Imię, nazwisko, wiek uczestnika (załącznik poniżej).

Załącznik z danymi

2. Udział w konkursie jest bezpłatny i dobrowolny oraz oznacza akceptację niniejszego regulaminu.

IV.OCENA PRAC KONKURSOWYCH I WYŁONIENIE LAUREATÓW

1. Po zakończeniu konkursu oceny prac konkursowych dokona Komisja Konkursowa, w której skład wchodzić będą: p. Anna Płaczkowska – Stich i p. Grzegorz Głowacki.

2. Organizator przewiduje przyznanie nagród rzeczowych za zajęcie I, II, i III miejsca.

3. Organizator zastrzega sobie prawo do zaprezentowania na wystawach, prezentacjach i stronach internetowych tylko wybranych przez siebie prac.

V. PRZENIESIENIE PRAW AUTORSKICH I OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

1. Udział w konkursie jest jednoznaczny z nieodpłatnym udzieleniem prawa do wykorzystania przez Organizatora prac do fotografii tych prac, umieszczania w Internecie oraz innych formach utrwaleń nadających się do rozpowszechniania, prezentowania oryginalnych prac publicznie w ramach działalności organizatora.

2.Dane osobowe uczestników konkursu będą przetwarzane przy zachowaniu zasad określonych w ustawie o ochronie danych osobowych oraz Rozporządzeniu Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) RODO.

*****

*****

DO POBRANIA:
REGULAMIN
ZGODA NA UDZIAŁ

*****

MYŚLĘ, WIĘC CZYTAM!

Koordynatorem konkursu jest Pani Anna Soroka – Gądzik.
Poniżej znajdują się dokładne zasady konkursu:
ZASADY

*****

NIE PISZĘ DO SZUFLADY

Zapraszamy do udziału w XVIII Międzyszkolnym  Konkursie Literackim  „Nie piszę do szuflady”, którego organizatorem jest Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 4 im. Piastów Śląskich.

W konkursie mogą brać udział uczniowie siódmej i ósmej klasy kierowani przez nauczyciela prowadzącego. Warunkiem uczestnictwa w konkursie jest przedłożenie maksymalnie dwóch wierszy (każdego w pięciu egzemplarzach) lub pięciu egzemplarzy prozy (epiki lub tekstu dramatycznego;  może być wybrany fragment) o objętości do trzech stron znormalizowanego maszynopisu (czcionka Times New Roman rozmiar 12, interlinia 1,5 wiersza).Termin nadesłania prac: 31 marca 2022r.

Koordynator szkolny:  p. Barbara Fałek

Regulamin konkursu: REGULAMIN

*****

POWIATOWY KONKURS
RECYTATORSKO-LITERACKI

Nagrania można wysyłać do szkolnego koordynatora konkursu Pana Marcina Nowoka na adres marcinnowok@interia.pl.
Poniżej znajduje się regulamin oraz karta zgłoszenia do konkursu:
REGULAMIN

*****

WOJEWÓDZKI KONKURS PLASTYCZNO-JĘZYKOWY

Szkolnym koordynatorem konkursu jest Pani Sylwia Szczęsna-Kogutowicz.

*****

KONKURS “LITERACKA ZIMÓWKA”


Regulamin: https://pmdk.bedzin.pl/wp-content/uploads/2021/12/Literacka-Zimowka1.pdf
Karta zgłoszenia: https://pmdk.bedzin.pl/wp-content/uploads/2021/12/karta-zgloszenia-2.pdf

*****

OGÓLNOPOLSKI KONKURSPLASTYCZNY DLA DZIECI
”IDĄ ŚWIĘTA, NIE O SMS-IE,LECZ O KARTCE PAMIĘTAJ
–EDYCJA IV”

REGULAMIN KONKURSU
DO POBRANIA

****

Konkurs Plastyczno-Językowy
“In der Märchenwelt der Brüder Grimm”

Drodzy Uczniowie,

Regionalny Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli “WOM” w Częstochowie zaprasza uczniów szkół podstawowych do udziału w VII edycji Konkursu Plastyczno-Językowego “In der Märchenwelt der Brüder Grimm”. Konkurs jest organizowany we współpracy z Goethe-Institut w Krakowie.
Co trzeba zrobić , aby wziąć udział? To bardzo proste! Należy napisać własną opowieść z dowolnie wybranymi bohaterami z baśni braci Grimm, dziejącą się we współczesnych czasach i przedstawić ją w formie krótkiego komiksu (w języku niemieckim).

Termin przekazywania prac nauczycielom języka niemieckiego to: 28 stycznia 2022 Po tym terminie prace nie będą przyjmowane.

Ogłoszenie wyników: marzec 2022

Laureaci i osoby wyróżnione otrzymają dyplomy i nagrody rzeczowe.


Więcej informacji o konkursie na stronie internetowej RODN “WOM” w Częstochowie: 

https://www.womczest.edu.pl/new/vii-edycja-konkursu-plastyczno-jezykowego-in-der-marchenwelt-der-bruder-grimm/  

Do pracy należy załączyć odpowiednią dokumentację dostępną pod podanym wyżej linkiem:

– zgodę na przetwarzanie danych ucznia

– oświadczenie autorskie

Powyższe dokumenty powinny być wraz z pracą spakowane do koperty A4, której nie zaklejamy, aby nauczyciel mógł dodać pozostałe dokumenty.

WAŻNE: Należy zapoznać się z zasadami wykonania pracy zawartymi w regulaminie.

****

MIĘDZYSZKOLNY KONKURS PLASTYCZNY
“GWIAZDA BETLEJEMSKA”

DO POBRANIA

*****

NIE PAL PRZED SOBĄ MOSTÓW

Zapraszamy uczniów szkół podstawowych, klasy IV-VIII, do udziału w międzyszkolnym konkursie plastycznym i literackim organizowanym przez Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 4 im. Piastów Śląskich w Gliwicach.
Pracę należy złożyć do 16.12.2021 u pedagoga szkolnego (sala nr 3). 

Regulaminy konkursów:

KONKURS PLASTYCZNY: DO POBRANIA

KONKURS LITERACKI : DO POBRANIA

****

****

KONKURS NA KARTKĘ DLA
KSIĘŻNEJ KATE

*****

 1. Konkurs zostanie przeprowadzony w trzech kategoriach wiekowych:

 – przedszkola

 – klasy I – III SP

 – klasy IV – VIII SP

 2. Prace należy składać do koordynatorów konkursu:
Barbary Augustyniak z Oddziałów Przedszkolnych  do dnia 14 grudnia 2021.
Angeliki Piesty (Szkoła Podstawowa, sala nr 17) do dnia 15 grudnia 2021

 3. Prace opisane czytelnie (komputerowo lub drukowanymi literami) powinny zawierać:  imię i nazwisko wykonawcy oraz klasę (wiek)  nazwę placówki, adres, telefon  imię i nazwisko nauczyciela prowadzącego

 4. Kryteria oceny prac:  pomysłowość  estetyka i wkład pracy  wrażenie ogólne

 5. Prace zostaną wyeksponowane w szkole, a udział konkursie jest jednocześnie wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych.

 6. O wynikach konkursu placówki zostaną poinformowane telefonicznie bądź pocztą elektroniczną.

 7. Dla zwycięzców przewidziane są nagrody i dyplomy. 

                                                              

OŚWIADCZENIE

Wyrażam zgodę na przechowywanie i przetwarzanie danych osobowych ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………..
( imię i nazwisko dziecka/ ucznia) wyłącznie do potrzeb konkursu, zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U z 2015r.poz.2135)

…………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………

Imię nazwisko- podpis rodzica / opiekuna prawnego/ data

*****


Konkurs pięknego czytania!

Utwórz nagranie video (do 2 minut), które weźmie udział w konkursie na najładniej czytających uczniów w SP 13! Nagrywamy czytanie wybranego utworu (lub fragmentu) spośród znajdujących się tu: wolnelektury.pl

Finaliści szkolnego etapu wejdą do konkursu ogłoszonego przez gliwicką Poradnię Pedagogiczno – Psychologiczną.

Zainteresowanych prosimy o kontakt (np. przez dziennik) z naucz. Ewą Gnat.
Nagrania przyjmujemy do 26 listopada

*****

ZGŁOSZENIA PRZYJMUJĄ:
p. Angelika Piesta – kl. 1-3
p. Barbara Fałek – kl. 4-8

*****

Konkurs  dla szkół na najciekawsze prace plastyczne z okazji Ogólnopolskiego Dnia Praw Dziecka 2021.

W związku ze zbliżającym się Ogólnopolskim Dniem Praw Dziecka, obchodzonym corocznie 20 listopada, ustanowionym uchwałą Sejmu Rzeczypospolitej Polskiej 7 listopada 2014 r. dla upamiętnienia 25. rocznicy przyjęcia przez Zgromadzenie Ogólne ONZ Konwencji o prawach dziecka, Rzecznik Praw Dziecka Mikołaj Pawlak ogłasza konkurs dla wszystkich szkół podstawowych i ponadpodstawowych na najciekawsze prace plastyczne o tematyce związanej z prawami dziecka.

. Organizatorem konkursu, zwanego dalej „Konkursem” jest Biuro Rzecznika Praw Dziecka Fundatorem nagród jest Organizator.

. Konkurs skierowany jest do wszystkich szkół podstawowych i ponadpodstawowych w Polsce.

Udział w Konkursie jest bezpłatny i dobrowolny.

Format i  technika pracy dowolna.

. Komisja oceni szczegółowo wybrane  prace na podstawie następujących kryteriów;

 -atrakcyjność graficzna pracy plastycznej,

 -powiązanie koncepcji plastycznej pracy z prawami dziecka, w szczególności z Konwencją ONZ o prawach dziecka,

-oryginalna, nowatorska koncepcja/format pracy .

Konkurs  podzielony jest na dwie kategorie wiekowe I-IV klasy oraz od  V-VIII.

Prace konkursowe będą zbierane do 13 grudnia 2021 w sali nr. 12 przez panią Katarzynę Sąkol, prace muszą być podpisane, oraz zawierać informację do której kategorii  wiekowej się kwalifikują.

Ze Szkoły Podstawowej nr 13 zostanie wyłonione 6 prac, po trzy prace dla każdej kategorii wiekowej.

*****

Konkurs z języka niemieckiego

„Alle Jahre wieder”

  1. Uczestnikami konkursu są dzieci przedszkolne i uczniowie klas Szkół Podstawowych.
  2. Termin konkursu: 

09.12.2021 r. godz. 9.00 – klasy  0 – 3

10.12.2021r. godz. 9.00- klasy    4 – 8

Występy odbędą się o określonych godzinach dla każdej ze szkół, o których koordynatorzy poinformują telefonicznie.

Powyższe terminy obowiązują w przypadku konkursu w formie stacjonarnej.

W zależności od sytuacji epidemiologicznej (nauka zdalna) uczestnicy zobowiązani są do nagrania i przesłania wykonanej piosenki w formie video, umożliwiającej sprawdzenie wiarygodności występu.

  •  Miejsce konkursu: Zespół Szkół Ogólnokształcących Nr 12 w Gliwicach, ul. Płocka 16.
  • Uczestnicy oceniani będą w trzech kategoriach wiekowych:
  • dzieci przedszkolne,
  • uczniowie klas 1 – 3,
  • uczniowie klas 4 – 8.
  • Każdy wykonawca biorący udział w konkursie prezentuje jeden utwór w języku niemieckim (kolędę lub piosenkę bożonarodzeniową). Jedna placówka może przesłać maksymalnie trzy zgłoszenia. Prezentacja utworu nie powinna przekraczać 5 minutAkompaniament może być wykonywany przez uczestnika lub osobę towarzyszącą. Nie akceptuje się techniki playbacku. Nagrany plik video powinien spełniać następujące wymagania:
  • format pliku – mp4
  • nazwa pliku opatrzona imieniem i nazwiskiem uczestnika lub nazwą zespołu, kategorią wiekową oraz nazwą placówki (przykład: ISKIERKI_1-3_SP17)
  • Jury oceniać będzie:
  • poziom warsztatu muzycznego,
  • wymowę, poprawność językową i artykulację,
  • ogólny wyraz artystyczny, w tym sposób prezentacji utworu.
  • Zgłoszenia należy przesyłać do 30.11.2021 r. na adres organizatorów, tylko i wyłącznie według wzoru karty zgłoszenia dołączonego do regulaminu

         Konkurs plastyczny

„Zasady Savoir Vivre wobec osób z niepełnosprawnością”
dla uczniów szkół podstawowych z klas I – III.

Organizatorem Konkursu jest Prezydent Miasta Gliwice, został on ogłoszony w związku z obchodami Międzynarodowego Dnia Osób Niepełnosprawnych w Gliwicach, który przypada 3 grudnia 2021 r.

            Przedmiotem Konkursu jest przygotowanie pracy plastycznej pt. „Zasady Savoir Vivre wobec osób z niepełnosprawnością”.

            Pracę plastyczną można wykonać dowolną techniką, ale ma to być praca „płaska”. Przyjmowane są tylko prace przygotowane indywidualnie, przez jednego ucznia. Prace zespołowe nie będą brane pod uwagę przy zgłoszeniu do Konkursu. Spośród wszystkich prac komisja, składająca się z nauczycieli naszej szkoły, wyłoni maksymalnie 10, które zostaną zgłoszone do Konkursu. Niespełnienie powyższych wymogów będzie skutkowało odrzuceniem pracy bez  dodatkowego poinformowania Zgłaszającego.

            Prace plastyczne należy dostarczyć wychowawcy klasy lub pedagogowi do 10 listopada 2021r.

                                                                                        Życzymy powodzenia:)

****

Ośrodek Pomocy Społecznej w Gliwicach w ramach Kampanii „RAZEM PRZECIW PRZEMOCY” organizuje KONKURS PLASTYCZNY o nazwie:

„PRZEMOC NIE JEST ROZWIĄZANIEM!”

  1. Praca konkursowa powinna spełniać następujące kryteria:
  2. temat pracy konkursowej – prace mogą przedstawiać artystyczne wizje autorów z zachowaniem tematyki;
  3. rozmiar – praca konkursowa powinna być wykonana w formacie A3 (297 x 420 mm)
  4. forma i technika – technika płaska, wykonanie: farby, pastele, kredki,
  5. praca powinna być wykonana samodzielnie przez pojedynczego autora.
  6.  
  7. Konkurs plastyczny ma na celu propagować ideę przeciwdziałania przemocy i afirmować prawidłowe zachowania społeczne oparte na wzajemnym szacunku i życzliwości, zatem praca konkursowa nie powinna przedstawiać aktów przemocy.
  • Kategorie wiekowe:
    • klasy I – III szkoły podstawowej,
    • klasy IV – VI szkoły podstawowej,
    • klasy VII – VIII szkoły podstawowej.
  • Każda praca plastyczna winna zawierać metryczkę, której wzór stanowi załącznik nr 1
  • Prace konkursowe należy dostarczyć w terminie do dnia 15 listopada 2021 roku  Pani Małgorzacie Sobaszek.
  • Przy składaniu prac należy przynieść trzy wypełnione załączniki przez opiekuna prawnego.

ZAŁĄCZNIKI: DO POBRANIA

****

ZAPRASZAMY NA WOJEWÓDZKI KONKURS PLASTYCZNY

Wojewódzki Konkurs Plastyczny

pt. „Znam swój kraj – Czar polskich miast i wsi” dla uczniów klas 0-III

1. Cele konkursu

– kształtowanie patriotyzmu i tożsamości kulturowej dzieci,  

– inspirowanie dzieci do podejmowania działań kreatywnych,

– integracja środowisk nauczycieli i uczniów wokół idei patriotyzmu,

– rozwijanie i promowanie talentów plastycznych.

2. Przedmiotem konkursu są prace uczniów przygotowane w 2 kategoriach:            uczniowie klas 0 – I 

uczniowie klas II – III

3. Technika realizacji dowolna:rysunek, malarstwo, wycinanki, techniki mieszane, własne.

4. Format: A3

5. Każda praca powinna być opatrzona metryczką, zawierającą: imię i nazwisko autora pracy oraz nauczyciela, pod kierunkiem którego została wykonana praca (metryczkę prosimy zamieścić z tyłu pracy).

6. Udział w konkursie jest równoznaczny z przyjęciem warunków regulaminu oraz zgodą na przetwarzanie danych osobowych uczestnika konkursu, dla potrzeb promocyjnych (zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych z dn. 29.08.1997 r. Dz. U. Nr 133 poz. 833 z póź. zm.).

7. Prace należy dostarczyć do koordynatora konkursu (Barbary Borkowskiej – Stachel – nauczyciel wychowania przedszkolnego) do dnia 19.11.2021 r.  

OŚWIADCZENIE

1. Wyrażam zgodę na uczestnictwo ………………………………………………………………………………………… (imię i nazwisko, klasa) w konkursie „Czas polskich miast i wsi”, na zasadach określonych w Regulaminie ww. konkursu, w szczególności do udostępniania jego danych osobowych i publikacji wizerunku w zakresie niezbędnym do realizacji celu ww. konkursu.

2. Upoważniam Szkołę …………………………………………………………………………………………………………… (nazwa szkoły) do przekazania pracy konkursowej Organizatorowi konkursu.

3. Znam i akceptuję postanowienia Regulaminu konkursu.

4. Wyrażam zgodę na przechowywanie i przetwarzanie danych osobowych …………………………………………………………………………………………………….. (imię i nazwisko ucznia) wyłącznie do potrzeb konkursu, zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz.U z 2015 r. poz. 2135).

5. Oświadczam, że osoby utrwalone w materiale zgłoszonym w pracy konkursowej, których zgoda jest konieczna do ich publikacji, wyraziły zgodę na publikację swojego wizerunku, w tym także na umieszczenie ich wizerunku w Internecie.

………………………………………………………… …………………………

Imię i nazwisko – podpis rodzica /opiekuna prawnego/ data

****

„DACHL – Lapbook„ – I Wojewódzki Konkurs Językowy w Katowicach

Więcej informacji: DO POBRANIA



****

Międzyszkolny konkurs literacko – plastyczny:   „Kto powiedział, że jesień jest smutna?”

I  Cele konkursu:

  • Rozbudzanie zainteresowań literackich i plastycznych wśród dzieci,
  • Rozwijanie wyobraźni,
  • Kształtowanie wrażliwości estetycznej,
  • Promowanie aktywnego i bezpiecznego sposobu spędzania wolnego czasu.

II Organizator konkursu:

Szkoła Podstawowa nr 18 w Zespole Szkolno – Przedszkolnym nr 8 w Gliwicach, ul. Okrzei 16.

III  Regulamin:

  1. Konkurs literacki przeznaczony jest dla uczniów kl. IV – VIII SP.
  2. Warunkiem uczestnictwa w konkursie jest samodzielne napisanie krótkiego wiersza przedstawiającego uroki jesieni,
  3. Utwór konkursowy powinien się składać z 8-20 wersów,
  4. Do tekstu napisanego na komputerze czcionką Times New Roman 14, interlinia 1,5, należy dołączyć wypełnioną kartę informacyjną (załącznik nr1 ) oraz zgodę na przetwarzanie danych osobowych (załącznik nr 2). Prace bez tych informacji nie będą oceniane,
  5. Prace uczniów oceni specjalnie powołane jury w dwóch kategoriach: IV–VI                          i VII –VIII,
  6. Konkurs plastyczny przeznaczony jest dla uczniów kl. I – VIII SP.
  7. Warunkiem uczestnictwa w konkursie jest wykonanie pracy plastycznej przedstawiającej uroki jesieni,
  8. Każdy uczestnik wykonuje samodzielnie tylko jedną pracę,
  9. Format pracy A4,
  10. Technika dowolna (płaska),
  11. Do pracy należy dołączyć wypełnioną kartę informacyjną (załącznik nr 1 ) oraz zgodę na przetwarzanie danych osobowych (załącznik nr 2). Prace bez tych informacji nie będą oceniane,
  12. Prace uczniów oceni specjalnie powołane jury w dwóch kategoriach: I – IV                 i V –VIII,
  13. Prace należy dostarczyć do koordynatora konkursu Katarzyny Mitas (wychowawca kl.2c)  do dnia  03.11.2020r.

IV  Postanowienia ogólne:

  1. Jury powołane przez organizatora przyzna 3 miejsca w każdej kategorii oraz wyróżnienia.
  2. Prace oceniane będą pod względem oryginalności, pomysłowości, wartości artystycznych                 i językowych.
  3. Laureaci otrzymają dyplomy i nagrody rzeczowe.
  4. Wyniki konkursu zostaną zamieszczone na stronie internetowej szkoły dn. 22.11.2020.
  5. Nagrody zostaną dostarczone do sekretariatów szkół laureatów w terminie do 13.12..2020.                

Organizator zastrzega sobie prawo do bezpłatnej publikacji prac konkursowych.

DO POBRANIA: Zgoda na przetwarzanie danych



*****

****

Wszystkich uczniów, którzy chcieli by wziąć udział w Olimpiadzie Matematycznej Juniorów prosimy o zgłoszenie się do swojego nauczyciela matematyki. Zakres wiedzy wymagany na konkursie obejmuje całą podstawę programową z matematyki.


****

Wszystkich uczniów, którzy chcieliby wziąć udział w projekcie „Gdy gaśnie pamięć ludzka, dalej mówią kamienie – 13 GRUDNIA 1981 – PAMIĘTAMY!” zapraszamy do kontaktu z Panem Michałem Łenczykiem.